Recenzie (42)
Vyproštění 2 (2023)
Zlate komando… Jedna hviezda, ze prisiel aspon jeden police vrtulnik do Viedne
Teroristka (2019)
Cesky western. Super.
To Kapitola 2 (2019)
Ten pribeh by usiel, ale ta kamera. a ten scenar sa nemusel kopirovat. Vyzera to potom ako odrhovacka. Pri druhej postave som sa zacinal nudit. Kde je to tajomno, napinavy pribeh a neistota z pohladu divaka, ktory je ponoreny v neistote a praje si, keby sa radsej nenarodil?
Norské domy snů (2015) (relácia)
Musel som si chvilku zvyknut na toho maliara-natieraca. Potom mi doslo, ze bez neho by to bol nudny serial o rekonstrukciach kamrlikov :D
Ranč (2016) (seriál)
Seriál nabral hneď od začiatku správny kurz. Hlavne vďaka hereckým výkonom Mastersona a Kutchera, kontrovaných Elliotom. Jednotlivé časti sa prelínajú z humorných dialógov, pokračujúcu smolu až po rodinnú drámu (inak by to bolo asi monotónne). Tú Whisky, čo si dávali miesto vody, nepili snáď len keď išli autom.Tto si otvorili plechovku piva :) Pre mńa tých 41 hodín a 47 minút, bol dobre strávený čas. Fakjé!
Zlatokopky (2019)
Pózovanie pred kamerami, aké má báječné telo v päťdesiatke. Škoda času.
Vánoce v divočině (2019)
Zlata Rosamunde...
Manifest (2018) (seriál)
Také dobré dielo to mohlo byť, namiesto toho nič nevysvetľujúci záver s nekonečnými pohľadmi dvoch detektívov jeden na druhého.
Na zlej strane (2018)
To to trvalo natočiť film, ktorý nekončí “žili šťastne až kým nepomreli”.
Dálniční hlídka (2019)
No, čakal som asi veľa od tohoto filmu, kvôli jeho hereckému obsadeniu. Myslím, že Woody by zo scenára vytiahol viac, keby ho mohol "niekto" lepšie napísať. Zle natočené scény, ktoré zaberali hercov do tváre s očakávaním, že z ich úst "vypadne" niečo chytré. Občas aj nejaky ten "kec" vypadol. Inak by som to ani nedopozeral. Na ten film stačila 90 min stopáž.