Posledné recenzie (49)
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Omnibus to vystihl naprosto přesně. Nemám co dodat...
Hnev Titanov (2012)
Naprosto souhlasím s uživatelem verbal. Jasně že je to za vlasy přitažený klišé.. a co jako? Já se fakt bavila! I když Kronos byl děsivější dokud měl jen jednu ruku, Bill Nighy je trošku moc velkej hippík a srdceryvné rozhovory božských bratří v triku jsou trochu moc i pro tenhle film. Ale jinak bomba ve svém žánru.. Kdyby se z tohohle i prvního filmu vystřihla tak čtvrthodina zbytečných přiblbých scén, tak jsou to filmy výborné.. Zvedám průměr!
Miláčik (2012)
Velice pěkné zpracování Maupassantova románu. Některé scény jsou téměř totožné s mými představami. Filmu sice nevévodí Pattinsonovo charisma (což by mělo), ale i tak je to velmi poutavý a zajímavý snímek, navíc k mému překvapení plný množstvý úsměvných momentů. Ženský trojlístek poměrně silný. Á propos - skláním se před půvabem Christiny Ricci..****