Recenzie (24)
Columbo - Columbo na univerzite (1990) (epizóda)
Jeden z mých nejoblíbenějších. Tento díl vystihuje Columba a jeho charakteristické vyšetřovací metody dokonale. Tedy tvářit se jako hlupák a přitom mít za ušima. Protivníci byli velice schopní a právě proto byla jejich porážka o to víc potěšující.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Hodnotím jen do 13 série, protože ty poslední jsou slabé. Chybí jim vtip a šmrnc, příběh je často o ničem nebo nezvládnutý a některé díly jsou až na odpad, jakoby tvůrci už vařili z vody.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Tohle je přesně ten typ filmu, a není jich mnoho, kdy se po shlédnutí na chvíli pozastavím a řeknu si, jaká je to škoda že už ho nikdy nebudu sledovat poprvé.
Kdo může za globální oteplování? (2007) (TV film)
Velký podvod s globálním oteplováním je sestavený v duchu známého úsloví „Kdo chce psa bít, tak si hůl najde”. http://cinepur.cz/article.php?article=1291
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Tak nevím jestli jsou piráti na konci světa nebo Verbinski na konci svých sil.
My Fair Lady (1964)
Okouzlující, mistrovské dílo, Audrey Hepburn je úžasná ! nevím co dodat
Čarodejnice (1998) (seriál)
Opravdu o ničem, ukázková ztráta času.
Stratený svet (1999) (seriál)
Tak když jsem byl mladší tak mě to bavilo a Jennifer O'Dell je číča !
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
U všech Skotů, co to je? že by český remake kolumbijské telenovely, proč se u nás pořád točí takové sračky?