Recenzie (1 244)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Další seriál, co mě přestal ke konci bavit. Macháček, Termerová, Cina, Fialová, Noha a Pavlovičová.
Gump: Sme dvojka (2024)
Pokud milujete psy a české filmy posledních let tak je to ok. Dojemné se střídá s nudou, místy něco úsměvného.
Krajčírka (2015)
Hodně svérázná vesnice v Austrálii, krásné šaty Kate, divná matka a ještě divnější policajt...
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Lněnička a Uhlík, z toho druhého mi mrazí ještě teď. A bez cigarety ani ránu.
Mrkáček Čiko (1982)
Klasický český film, sympatičtí kluci, Čiko se zvláštními rodiči, letní tábor, s padouchem Vyskočilem.
Chyby (2021)
Dva nepříjemný lidi, hlavně ten pokrývač Tomáš, prodavačka bývala pornoherečka Pavla a vesnice. Tohle nějak nemusím.
Oktopus (2023) (seriál)
Pohodář Dítě a dokonalá Fáberová, pes Krvesaj a karty. Bavilo.
Medvedie srdce (2003)
Před dvaceti lety mi pohádka unikla a teď jsem si ji moc užila. Super dabing i písničky. Ukecaní losi, spousta medvědů a dojemné se střídá s veselým.
Táta v nesnázích - Táta v akci (2023) (epizóda)
Celkem vtipná oddychovka. Pěkná česká hudba, pro mě neznámí herci, nic extra trapného a dětem se to líbilo.
Petrolejové lampy (1971)
Knižní předlohu jsem si už před lety chtěla přečíst. Štěpa hodně pije, umí se bavit a musí vdát, protože se nechce stát starou pannou. Bohužel za bratrance, nakaženého bývalého vojáka, o kterého se obdivuhodně stará. Majetek, svoboda, síla, hodně smutný film.