Posledné recenzie (4 580)
Pod obratníkem Kozoroha (1949)
Moc se tu kecá málo se děje, ale je možný, že při sledování jsem měl nějakou tu slabší chvilku a tak jsem tomu nakonec se zavřenýma očima ten slabý průměr dal, ale od Hitchcocka bych v této době po filmech jako byl například Sabotér, Záchranný člun nebo Provaz rozhodně čekal víc.50%
Ferrari (2023)
Vyčichlý Mann servíruje sterilní a banální storku ze sice atraktivního prostředí, ale to co by jsme v tom filmu chtěli vidět především tam bohužel není a když už ano tak mě to zrovna moc nepřesvědčilo. Pro někoho tady jak jsem se dočetl mistrovské dílo, ale to jsem po pravdě nepochopil proč a upřímně doufám i vzhledem k vadnoucímu renomé režiséra, že z toho avizovaného pokračování Heatu pod jeho taktovkou už nic v současné době nebude. To prostě nechceš vidět, takže asi tak.25%
Arcadian (2024)
Ou shit Nico tohle se nepovedlo, ale každý má právo si občas vybrat slabší chvilku jinak no comment. Za mého extravagantního, ale tady se nezvykle držícího při zemi oblíbence udělím aspoň 5%