Posledné recenzie (148)
Free Guy (2021)
Skvělá akční komedie!! Nechybělo ani pár vážných a romantických scén. Film měl všechno, co by měla taková fajn oddechovka mít :)
Komory (2019) (seriál)
3* dávám za děj a námět, 1* dávám za Umu Thurman :) seriál mě celou dobu bavil, až na ten poslední díl, který by podle mě měl být rozdělen na 2 díly a ne všechno rychle ukončit. Poslední díl se mohl věnovat víc Frankovi, Elliotovi a Nancy.. A taky bych nějak dořešila tu sektu.. A Becky bych nechala spoutanou, aby ji měla Sasha pod kontrolou :D
Tvůj syn (2018)
Film se chvilkami vleče, ale náhle nabere rychlý spád. Na konci filmu se dozvíme rozuzlení, které nikdo nečekal. Nezlobila bych se, kdyby natočili ještě dalších 5 min a dotáhli film do úplného konce :) jinak skvělé psychologické drama!