Recenzie (106)
Tromeo a Julie (1996)
tenhle film vážně není pro mě a nebýt toho, že jsem k němu překládala titulky, tak se na něj asi fakt nepodívám...svět, ve kterém prostě nikdo nemůže být normální, každý má nějakou svou úchylku (ne-li víc) a končetiny, krev a jiné tělesné tekutiny stříkají všude kolem, s občasným odběhnutím k sexuálním záběrům. Mezi herci není nikdo, kdo by opravdu uměl hrát, navíc zavadit tam o někoho, na koho by se dalo bez znechucení dívat, je docela umění... ale asi je někdo, kdo se na to rád podívá, nevím.
Pán a pani Smithovci (2005)
Dlouho jsem neviděla film, u kterého bych se tolik nudila..začátek se mi ještě líbil, ale postupem času jsem začínala usínat, možná i proto, že sjem z trailerů už věděla, jak to dopadne...jakkoli to dvěma hlavním představitelům sluší, celé je to tak nudný, natahovaný a předvídatelný film, že pro mě nesplňuje ani kritéria nenáročné letní zábavy. Další z případů, kdy trailer vypadá lépe než film.
10 vecí, ktoré na tebe nenávidím (1999)
já vím, že je to hrozná blbost, ale pro tenhle film mám prostě slabost - snad proto, že mám ráda jak Heatha Ledgera, tak Julii Stiles :) nevadí mi ani adaptace Shakespeara převedená do moderní doby (v tomhle ohledu 10 důvodů docela připomíná velmi nebezpečné známosti). Spíš naopak :) přesto se ve filmu objeví momenty, které jsou až trochu moc přeslazené, ale jinak mě kousavé poznámky Kate docela dostávaly :))
Cyrano z Bergeracu (1990)
Cyrano je jedna z mých oblíbených postav a tahle adaptace jen potvrzuje vysoké kvality příběhu...bravo :)
Betonová zahrada (1993)
netradiční komorní příběh, který dokáže člověka přikovat k obrazovce...
Vlasy (1979)
Filmu samotnému bych asi dala jen čtyři *, hlavně kvůli hudbě - jsem zvyklá na broadwayjské zpracování (nahrávka z roku 1969, kdy se muzikál začal hrát, stojí vážně za to). Ale ten příběh je pro mě fenoménem a vždycky mě dostane, ať je to v jakékoli podobě :)
Charlieho anjeli (2000)
přemýšlím, proč dávám tak vysoký hodnocení (50%), když mě tenhle film rozhodně nenadchl a působí jako videoklip s občasnou parodíí (bohužel nechtěnou). No, asi to bude proto, že přestože je to taková blbost, tak jako oddechovka se docela hodí...:)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Já odcházela z kina spokojená - je super vidět, jak ožívá komiks a ač mě možná fanoušci přizabijí, myslím, že mu to docela prospělo :) přesto mám dvě věci, které bych vytkla a kvůli nim se tenhle film pohybuje mezi čtyřma a pěti *, nakonec jsem přiklonila k pěti, jelikož ze mě ještě nevyprchalo pofilmové nadšení :) ale k těm chybám - především hudba, která ani zdaleka nedosahuje kvalit té v traileru (která se tam mimochodem vůbec neobjeví, což mě docela zklamalo) a je to škoda, protože někdy by se k podkreslení atmosféry hodila...druhou chybou je seřazení - prohodila bych první a třetí epizodu, protože v první části se diváci seznámí s Nancy a pak už to pro ně není takový překvapení, když ji Hartigan hledá...už ví, že Nancy není žádná hodná slečna zahloubaná do knížek :) i když, tohle pořadí má taky něco do sebe a Josh harnett, ačkoli se tam objeví jen na chvíli, mě docela dostal :)
Podozriví (1995)
jeden z mých hodně oblíbených filmů....Kevin Spacey tu exceluje, je snad ještě lepší než v Americké kráse a závěrečná pointa mi napoprvé totálně vzala dech a nepřestává mě fascinovat i po několikerém shlédnutí..."Nejlepší, co kdy ďábel vymyslel, bylo přesvědčit lidi, že neexistuje."
Niekto to rád horúce (1959)
Klasika klasik, která si mě získala - hlavně tím koncem :))