Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Temný prípad (2014)
3 diel za dva dni,musim povedat ze vyborne,uplne ma to stiahlo.skvele herecke vykony ale nad woodym a michelle svieti mcconaughey...dopozeral som sériu a GRANDE STYLO
Fargo (2014)
Gomora (2014)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Napriek tomu,že posledné série nedosahovali kvalitu tých skorších pre mňa top a je to jediný seriál okrem mini serií kde som videl všetky diely