Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Simpsonovci (1989)
Sword Art Online (2012)
Continuum (2012)
Hra o trůny (2011)
Můj první dojem ze seriálu byl že je zbytečně natahovaný a nic moc se tam neděje. Ale pak zvlášť ve druhé řadě zábava nabrala na otáčkách a hezky se to rozjelo :)
Merlin (2008)
Tak na tenhle seriál jsem narazil úplnou náhodou :o) a je to pecka, má to nápad a hlavně je to vtipný :o)