Recenzie (14)
Poslední premiéra (2008)
No, co na to říct? Akorát to, že jsem na sebe pyšnej, že jsem to dokoukal. Co se týče děje, tak nápad dobrej, ale to je tak všechno, jinak je to prostě hrozný. Ještě k tomu, když hlavní postavou filmu je blbounek s pedoknírem, už jen na tohle se nedá dívat. Myslím si, že kdyby se to lépe zpracovalo, tak by to mohl být docela dobrý horor, takhle ale ne. Proto 2* a to jen za ten nápad.
O.C. California (2003) (seriál)
Pamatuji si, když tenhle seriál dávali někdy okolo 9. hodiny ranní. Samotný seriál mi nevadil, dokonce jsem ho i sledoval, ale protože jsem u něj vždy dostal obrovský hlad ( netuším jak je to možné ) dávám pouze 2*
Hory zaliate krvou (2009)
Tak tohle je to nejhorší co jsem kdy viděl. I hodina ve škole utíká rychleji! Nevim kde to vzalo tolik %. A Babyface? Co to ku*va bylo? Hrůůůza!
Rváči (2009)
Tenhle film je super, hodně mě bavil, ale 1 je pořád lepší.
Kouzelná školka (1999) (relácia)
Dávám tomu pouze 2* ale přiznejme si, ze jako smradi jsme na to skoro všichni koukali
Moja prvá láska (1991)
Nevím co dodat, tenhle film se mi dost líbil. Je tam jak radost, tak i smutek-doporučuji.
Teletubbies (1997) (seriál)
tak kvůli tomuhle jsem vždycky vstával :D
Susedia (2006) (seriál)
Stačilo mi 10 sekund abych si o tom udělal obrázek a mohl to ohodnotit. Nehorázná CHUJOVINA!
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Já osobně nesnáším, když ve filmech hraje někdo na kytaru a je vidět, že to hraje jinak, tím pádem to vůbec neumí. Ať radši nehrajou vůbec je to děs!!
Hostel 2 (2007)
U tohohle „hororu“ mě asi zaujalo nejvíce to, když se tam ta ženská svlékla. :D