Recenzie (6)
Démoni vzpomínek (2013)
jednu hvězdu dávám za to, že jsem se u toho občas dobře zasmála :-D
DO-RE-MI (1998) (relácia)
boží :-D
Pád do tmy (2005)
ze začátku nuda než se to rozjelo, pak to šlo, humanoidní potvory bych nechtěla potkat :-D
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
občas jsem se v ději ztratila, ale jako celek je to vynikající, no a ten konec mě dojal :-(
Slovník do postele (2003)
větší hovadinu jsem už dlouho neviděla
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
pár řad jsem sledovala, bavilo mě to, je to dobrá reality show a pobavila jsem se nad některým chováním těch holek, no a ten chlap co mu říkají slečno a předvádí chůzi je hustej :-D