Recenzie (86)
Mustang (2002)
Mustanga si velmi spojuji s dětstvím, protože jsem u něj neustále brečela a pouštěla si ho znovu a znovu.. Vytvořit kvalitní animovaný film je umění, které se ne vždy povede. Zde se chyba nestala. 90%
Pigeon: Impossible (2009)
Nádherné, vtipné. Jen snižuji o hvězdičku kvůli konci, který mi dojem mírně pokazil.
Dobrý ročník (2006)
Něco tomu chybělo.. Film byl dle mého názoru zbytečně dlouhý a bavil mě jen konec. Už od začátku byl předvídatelný Russel Crowe mi vůbec nebyl sympatický. Mé hodnocení zvyšují jen scény z minulosti a občasné vtipné scény. Za mě by to bylo tak 65%
Sirotinec (2007)
Kvalitní horor, který splnil svůj účel - vyděsit a navodit tajemnou atmosféru. Dobré herecké obsazení a originální zápletka. Konec pro mě byl překvapivý, ale možná, že kdybych nad filmem celou dobu přemýšlela, nebyla bych tolik překvapená. Pro mě velké + Thomas byl strašidelný, ale hrozně roztomilý:D.
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Zahráli mi na strunu s obsazením, s mým ujetím na asiaty, indy a Neila Patricka Harrise:D. Úžasná, vtipná komedie, která mi zvedla náladu a neváhám se podívat na další díl. 5*
V pasci (2010)
Velmi překvapivý konec, na ďábla jsem měla jiný typ:). Horor docela dobrý, možná bych jen přidala víc lekaček, ale těch 70 minut jsem si užila.
Yiootjib kkotminam (2013) (seriál)
Moje první korejské drama a já jsem upřímně nadšená. Sympatický příběh a herci, díly nebyly dlouhé, takže seriál utíkal rychle a závěr byl velmi roztomilý. 5* zaslouženě.
Eurotrip (2004)
Nadprůměrná komedie, která je vhodná na páteční večer, pokud nemáte lepší plány. Docela jsem se nasmála, velmi zábavné byly scénky s italem, robotem a nuda pláž. Možná si to někdy pustím znovu. 70%
Popoluška na snowboarde (2011)
Abych shrnula, proč dávám plné hodnocení, stačí napsat jen: krásné prostředí, úžasní herci, sexy Ed Westwick, sympatická Felicity, dobrá hudba, romantika.. Samozřejmě, že Béčkové filmy jsou předvídatelné, ale když je nálada, jsou i takové filmy v určitých situacích nejlepší. 9/10 90%
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Zábavná komedie s mým oblíbeným Benem Stillerem a parádními hláškami. Že bych začala mít vybíjenou radši..?