Obľúbené filmy (10)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Skvělý film ale je opravdu trochu brutálnější ale jinak super film
District 9 (2009)
Stratené dievča (2014)
Počiatok (2010)
Hitman (2007)
Čekal jsem od toho více ale jinak dobré zpracování a efekty
Oceľová päsť (2011)
Rango (2011)
animovaný western skvělý nápad
Wall-E (2008)
Tintinove dobrodružstvá (2011)
dobrý animovaný film od Spielberga