Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Kráľ rybár (1991)
Tohle je jeden z filmů, který byl impulsem ,že jsem se zamilovala do filmu obecně. Dokonalý.
Prelomiť vlny (1996)
Zanechať Las Vegas (1995)
Forrest Gump (1994)
Gran Torino (2008)
Madisonské mosty (1995)
Jak může natočit chlapík takhle ženský film? Myslela jsem si, že muži ženám nerozumí,ale tenhle jim rozumí až běda.
Single Man (2009)
Nemám slov. Tolik bolesti a zoufalství,tolik krásy a lásky! To světlo a muzika! Výborný, výborný,výborný! Jdu si dát Ginfizz.
Tajnosti (2007)
Miluju tenhle film a můžu se na něj dívat znovu a znovu. Miluju roztančené scény, muziku a jakousi křehkost celého filmu. A miluju to zastavení v čase .