Posledné recenzie (158)
Pýcha a predsudok (2005)
Viděno podruhé. A znovu mě překvapilo, že se mi ten film líbí. Formálně všechno od kamery až po hudbu naprosto v pořádku. Příběh zajímavý, charaktery i na menším prostoru dobře vykreslené. Knihy Jane Austenové jsem nečetl. Teoreticky bych očekával, že tvořila nějakou "romantiku pro báby", ať maj nějakou tu zábavu od vařečky a hadru na podlahu, ale podle vyznění filmu to spíš byla romantika prošpikovaná velkou dávkou satiry a ironie. Hodněkrát jsem se nahlas zasmál, ať už nad potřeštěným chováním postav nebo košatým dialogům, které si vyměňovali. Žádné fuckování nebo pičování tady neuslyšíte, což je poměrně osvěžující. Ale je pravda, že v té době měli lidé často lepší vyjadřovací schopnosti než dneska. Stačí si poslechnout některé pologramotné politiky. Taková individua by se ve světě Jane Austenové dopracovala maximálně ke kydání hnoje za prasečím chlívkem - a tak by to bylo správně.
Nočný let (2005)
Vůbec ne špatný a do jisté míry atmosférický thriller komorních rozměrů. Bez nějakého hlubšího vysvětlování, pouze čistá filmařina kratší než fotbalové utkání. Jen na to asi po pár týdnech kompletně zapomenete.
Leo (2023)
První polovina tohohle kousku by byla za pět. Ke konci už tomu trochu dochází dech a začne to víc sázet na přitroublé gagy, což je škoda. Kdybych věděl, že je to animák od Adama Sandlera, tak bych se k jeho sledování tak snadno nerozhoupal, takže jsem příjemně překvapený. Adam se fakt našel v roli staré obtloustlé ještěrky. Možná by jí i mohl obsadit do nějakého hraného filmu místo Jennifer Aniston.