Obľúbené filmy (10)
Leon (1994)
Režisérský sestřih je ještě lepší než kinoverze, které už sama o sobě patřila k nejlepším francouzským filmům vůbec. Reno, Oldman, Portman i Besson ve vrcholné formě. Nelze nic vytknout, zbývá jen tichý obdiv se slzou v oku.
Vec (1982)
Voľný pád (1993)
Klub bitkárov (1999)
Sedem (1995)
Osudový dotyk (2004)
Úžasný film, který po třetím shlédnutí definitivně získává status mojí srdcovky. Zbožňuju Amy Smart :)