Posledné recenzie (88)
Vreskot (2022)
Prosím už né, už to netočte. Nebo na Woodsboro hoďte atomovku ať už je konec.
Vtelenie zla (2021)
Komedie roku, fakt jsem se u toho řezal smíchy. Nasranej biker v koženým zabíjí všechny kolem, takovej Two Face, akorát bez mince a s dýkou. Jediný co našemu bikerovi na jeho krvavé cestě k cíli chybělo je nějaká pořádná mašina. Třeba ta z Ghost Rydera, ohnivá. Hvězdu dolů dávám za pitomej Prius kterej musej protlačit fakt všude a kterej skazil nejeden záběr, jako ten příjezd k bejvalýmu ústavu v noci při měsíci.
Antebellum (2020)
Další BLM propaganda a to ve velkém stylu. Bílý muž je svinstvo co utlačuje chudáčky černoušky a navíc to je vykrádačka Nesputanýho Djanga od Tarantina. Propaganda každým záběrem, každou scénou, každým dialogem. Extrémní propaganda, Goebbels by valil bulvy. Děte s tím už do řiti.