Obľúbené seriály (10)
Čarodejnice (1998)
Já tenhle seriál miluju a veřejně se k tomu přiznám...Nestydím se za to...Pro mě nádherná H.M.Combs a její "zlomené" obočí je dokonalé...Jinak i ostatní sestry nejsou k zahození....Člověk si u tohohle seriálu oddychne a v klidu může odpočívat...Líbí se mi efekty, které bych čekal daleko fádnější a taky, že opravdu se ty postavy vyvíjejí...
Vtierka Castle (2009)
Tenhle seriál jsem si oblíbil až po několika dílech...Obě hlavní postavy mají skvěle napsané role, kterých se zhostili dobře...Stana Katic je také velmi atraktivní herečka, takže se na to taky hezky kouká...
Teória veľkého tresku (2007)
Kosti (2005)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Dr. House (2004)
Hugh Laurie je dokonalej...Pak je také v popředí díky oblíbenému herci R.S.Leonard - Dr. Wilson...
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003)
Skvělý seriál...Jak z pohledu reálnosti, tak příběhově...Myslím tim do vykreslenosti postav..
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Klasika....Oblíbená postava pro mě je samozřejmostí Joey....