Recenzie (153)
Duna: Časť druhá (2024)
Tak takhle opravdu ne.
Želanie pre Ježiška (2021)
Opět se vsadilo na známé obličeje z našeho malého rybníčku a kupodivu to protentokrát funguje hodně dobře. Langoš, Krajčo, Dušek - tři jména, která mi letos chutnají.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Dobrý film po všech stránkách. Objektivně však v tvorbě Kapr/Scorsese nebyla kultovní Skrytá identita ani tentokrát překonána.
Oppenheimer (2023)
Zkrátka nuda k posrání. Vedle tohoto i Dunkerk vypadá jako největší zábava pod sluncem.
Zločiny budoucnosti (2022)
Někdo ze mě dělal debila a zároveň zkoušel, co snesu. Dávám 1* hraničící s odpadem.
Sanitka (2022)
Až dneska jsem si konečně uvědomil, že nikdo s tak specifickým režijním stylem, jakým disponuje Michael Bay (pokud zrovna netočí Transky), v současnosti na trhu není. Jeho "6 Undergound" pro Netflix sice stál celkem za hovno, ale i tak měl něco do sebe. No, hlavně dobře bavil. A právě to je ta bayovská doména, kterou dokáži ocenit i tady. Jen kdyby tam tehdy nehrál vyšeptanej legínovskej Reynolds, kterého v každém dalším filmu čím dál víc nemůžu vůbec vystát. Prostě herec jedné polohy, kterou si úspěšně drží už od třetího Bladea. S dřevákem Tomem Hollandem by si mohli podat ruce... Na "Ambulaci" je ovšem po vícero zhlédnutí (už jsem viděl 5krát) poznat, že si Bay hlídá každý záběr a dává si záležet, aby nevyšuměl do prázdna. Já v tom vidím další Pain & Gain, což je podle mě jeho nejlepší film (Mizerové odpustí). Nahrává mu tady do karet neskutečná kamera (ty prolety a všechny ty barvičky okolo), casting (i když Gyllenhaal občas přehrává) a především pulzující OST. Z 4/5 měním na 5/5 a prozatím film roku.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Občas dobrá prdel. Ale hlavně díky tomu, že jsem měl v sobě pár piv. Jinak je to samozřejmě trapný prcičkovskej humor pro lidi, co vidí smysl života ve vymetání barů, Assbookách a kurvení se. Geniální! Zvlástě po dvouleté koronakrizi. Zaručený úspěch. A přeji mu to.
Jackass 4 (2022)
Vylejeme na něj zvířecí mrdku, to bude sranda. A ten druhej ji rovnou vypije, přece za to dostane královsky zaplaceno. Ty vole, už běžte do řiti. Samozřejmě většinu kousků už dělali (a lépe) v minulých dílech.
Zlato (2022)
Zlato sice jako napínák funguje na první dobrou, opětovně si však návrat do této pouště zopakuje málokdo.
K zemi hleď! (2021)
Film roku 2021, jenž přišel až na konci roku 2021. První snímek po dvaceti letech, kde je Meryl Streep snesitelná a taky zábavná. Jinak Kapr prostě nemůže být v modrých číslech. Jonah Hill s kabelkou je taktéž peckový.