Recenzie (73)
Marvels (2023)
Málo kdy píši recenzi, ale tohle si to zaslouží.... WTF.... Kamala je nesnesitelně ukníkaná, Carol je bez chuti a Monica je tak chytrá až se mi z toho chce zvracet. Tři trubky se sešli aby zachránily svět, sice nechápu jak to mohly dokázat, ale stále jsme všichni naživu, i po tomto bijáku. Jedinným úsměvným okamžikem pro mě byl pokus Kamalinýho bratra o vypnutí máti ovladačem, a pak už byl konec, konečně. Nezáživná FEMALE podívaná🙄
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Téměř recenze nepíšu, ale tohle MEGAlomanské dílo rádoby režiséra Snydera je smutným a nudným počinem a hlavně zklamáním (pro mě). 3/4 filmu je jen "epická" cesta pár postav (a přibírání dalších postav), zakončená rychlou akcí. Kdy se ty američani poučí a zapornou postavu jednoduše rozsekají nebo rozstřílí, aby jim v budoucnu zase neztěžovala život??? Asi nikdy.... padouch se nehýbá, nebo leží pár metrů pode mnou.... no tak je mrtvej... Chjoooo těšil sem se, ale sem zklamán.
Odznak Vysočina - Mŕtva z mlyna (2023) (epizóda)
Stejný příběh byl už v Kriminálce anděl.
Marco (2021)
Vraťte nám starou partu!
Rozhnevaný muž (2021)
Skvělá režie a ještě lepší Jason Statham.
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
Originál je originál
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Masakr!
Temná veža (2017)
WTF??? Zbožňuji Stephena Kinga a jeho série TEMNÁ VĚŽ je pro mě něco jako bible pro polovinu obyvatel Země. Ale jako vážně toto??? Kdyby z toho aspoň udělali pilot pro seriál, ale toto němělo hlavu ani patu. Pro někoho kdo si nepřečetl ani recenzi této knižní předlohy, nemá smysl se na to koukat. To asi k příběhu. Co se týká samotného filmu, špatný nebyl. Nicměně 93 minut uběhlo ani nevím jak, a nakonci jsem si uvědomil co jsem vlastně viděl. Přišlo mi to jako vícuc jedné kapitoly z každé knížky. Navíc když jsem Temnou věž začal číst tak pro mě "Muž v černém prchal přes poušť a pistolník mu byl v patách" bylo něco tak postvátného a mysteriozního, že to ve filmu mělo být co 5 minut:-). Zde to nebylo ani na začatku celého filmu, což mě velmi zklamalo. Nucož vidět jsem to musel i když mě to zklamalo....
Deadpool (2016)
Slušnej nářez
Ghoul (2015)
No,radši nic