Reklama

Reklama

Klasické ráno v USA sa mení na skazu apokalyptických rozmerov. Keďže žijeme v modernej unáhlenej dobe, každý má pri sebe mobil. V horore Cell sú však mobilné telefóny zdrojom neznámeho vlnenia, ktoré spôsobuje extrémnu agresivitu. Zhodou okolností sa Clayovi (John Cusack) práve pri vypuknutí skazy vybil jeho mobil, takže sa nestal jedným z nakazených. Jeho najväčšou starosťou je však jeho rodina. Clay verí, že jeho žena so synom túto katastrofu prežili, a tak sa vydá s pomocou nového priateľa Toma (Samuel L. Jackson) a susedky Alice (Isabelle Fuhrman) na cestu za svojou nezvestnou ženou. Bez akýchkoľvek komunikačných prostriedkov a so skupinami agresívnych ľudí v ceste bude však táto cesta veľmi náročná. (Marceloo)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (127)

kaylin 

všetky recenzie používateľa

"Puls" zrovna nepatří k nejpovedenějším Kingovým knihám a celkem vám v jeho bibliografii zapadne. Dalo se pak očekávat, že film, na který se čekalo docela dlouho, nebude také nic moc. V podstatě je to variace na zombie téma, která má originální prvky, ale ve filmovém podání je jednoduše nudná a s hluchými místy. ()

Trisis 

všetky recenzie používateľa

Šokujúci námet - pohlavný hrdina hľadá v apokalyptickom svete svoju rodinu. Nevadí... Vzhľadom na kreténsku recykláciu holywoodu by sme to prežili, keby to bolo dobre natočené. Nie je... Začína to fajn, obsadenie zaujímavé... a po desiatich minútach, rovnako ako hlavný hrdina čosika hľadá, pričom stretáva milión nezaujímavých, úplne zbytočných persón, začne hľadať scenárista niečo ako myšlienku, pokus o rozuzlenie, režisér hľadá, ako z tej kraviny von ak nechce recyklovať čo... recykluje a všetci sa topia v žumpe hľadania nápadu, aby našli koniec filmu. Knihu som nečítal, ale neverím, že je tak blbá, ako film. ()

Reklama

VanTom 

všetky recenzie používateľa

Ani jsem předem nevěděl, že jde o adaptaci Stephena Kinga (jenž spolupracoval na scénáři), ovšem už po pár minutách bylo jasné, že se nezařadí mezi ty povedené. Nadužívané mobilní telefony (hle, společenský přesah!) bez varování usmaží mozky všem volajícím, vyvolají v nich vražedný běs a posléze je změní v něco na způsob (agresivních, běhavých, signálem organizovaných) zombií. Tímto čerstvě post-apo světem se pak protlouká naše (původně) trojice, nudně diskutuje a zažívá značně divné a smysl moc nedávající bizarnosti. Slabota. ()

Morholt 

všetky recenzie používateľa

Ono je celkem jedno, jestli se jedná o virus, kletbu či, jako v tomto případě, nějaký puls. Z lidí se stanou tak jako tak agresivní magoři. Tady je snad jediný rozdíl v tom, že se po kousnutí nenakazíte. Ale jinak je to všechno na jedno brdo. A to platí i pro film. Ten samozřejmě nepřišel v daném žánru s ničím novým, navrch přidal nudné ukecané pasáže a nijak zvlášť se nepovedly ani akční scény s mizivým gore. Cusack a Jackson se také zrovna dvakrát nepřetrhli a tak těch 10% je za to, že z tý zlý holčičky z Orphanu roste docela šukézní roští. ()

maddy 

všetky recenzie používateľa

To, že Cell evidentne trpí na chudší rozpočet (ehm, len logá produkčných spoločností na začiatku zaberajú celé dve minúty!) by sa mu ešte dalo odpustiť. Nie každý „zombie“ film, aj keď v tomto prípade to sú „phoners“, potrebuje prvotriedne masky a množstvo gore, aby bol dostatočne efektný. V prípade Cell sú však neexistujúce masky najmenší problém, pretože najhoršie to je so samotnou réžiou, ktorá nedokáže námet správne uchopiť, akokoľvek ho využiť a podáva ho ako ten najhlúpejší príbeh s tým snáď najlacnejším presahom o závislosti na technológiách. Pokiaľ sa v prvej polovici odohráva iba obyčajné naháňanie so zombies, pardon phoners, po letisku, meste, lese je to ako tak sledovateľná rutina, na ktorú síce nebol okrem hercov (slušní Samuel L. Jackson s Johnom Cusackom) takmer žiaden rozpočet a ktorá iba recykluje už tisíc krát videné akurát v amatérskejšom podaní, ale je v nej aspoň aké také napätie a aspoň aké také tempo. Neskôr sa už totiž dostavuje iba nekončená nuda, kde hlavný hrdina hľadá svoju dcéru a stretáva množstvo zbytočných postáv, ktoré pre príbeh alebo samotné dianie nemajú žiaden prínos alebo opodstatnenie, hlavné postavy sa chovajú čoraz nelogickejšie a samotný záver je už tragédia sama o sebe. O akékoľvek rozuzlenie sa režisér snáď ani nesnažil a som takmer presvedčený, že ani on sám netušil ako z tejto blbosti von a tak to jednoducho iba ukončil. Iba tak, takmer v polovici diania, bez ozrejmenia. Ale to je v podstate jedno, lebo na jednoduchý námet sa tu postupne nabaľuje toľko zbytočností (postava z komixu, ktorý píše hlavná postava), že to celé pôsobí iba ako nepodarený mišmaš zombie filmu a filmu, ktorý by chcel mať nejaký presah. Pokus o presah však pôsobí akurát tak trápne, nerozpracovane a do podobne neambiciózneho filmu sa absolútne nehodí. CELKOVO: 1,5* (3/10) ()

Galéria (44)

Zaujímavosti (5)

  • Ve filmu je použita stejna píseň, "Ring my bell" jako v jiném postapokalyptickém filmu: Kniha přežití (2010). (SsgtJira)
  • Píseň, kterou vysílali ležící nemrtví na fotbalovém hřišti, byla píseň s názvem "I Am Glad, 'Cause I'm Finally Returning Back Home" nazpívaná ruským tenoristou Eduardem Chilem v roce 1976. Jelikož šlo o americký šlágr, sovětské úřady nedovolily píseň nazpívat s textem. Proto ji zazpíval jen vokalizovaně. Po umístění na Youtube se Eduard Chil stal fenoménem zvaným Pan Trololo. (Dinsberg)
  • Jedná sa už o druhú sfilmovanú "kingovku", v ktorej si spolu zahrali John Cusack a Samuel L. Jackson. Tou prvou bola snímka Izba 1408 (2007). (Kadas97)

Súvisiace novinky

Cusack a Jackson versus apokalypsa z mobilů

Cusack a Jackson versus apokalypsa z mobilů

06.11.2013

A opět tu máme adaptaci románu Stephena Kinga, tentokrát jednoho z jeho novějších kousků, apokalyptického hororu Cell (česky vyšlo jako Puls). Kniha vyšla v roce 2006 a od té doby se marně pokoušela… (viac)

Reklama

Reklama