Posledné recenzie (88)
Princ Egyptský (1998)
No , musím říct že jsem čekal nějakou další celkem normální pohádku , ale ne, tohle byla dost promakaná a i dost drsná a krvavá podívaná , například moře krve mě doopravdy dostalo. A taky chci říct že film měl v sobě i docela dost poslání o víře což je asi celkem fajn . No chci ale prostě říct že mě to kupodivu docela dost bavilo , akorát bych asi nedoporučoval , aby se na film dívaly malé děti , u mě je asi tak 10+ tak akorát . 4 hvězdy 75%
Matrix Resurrections (2021)
No , tak já jsem se konečně odvážil , a kouknul jsem se na poslední i když zatím s nejhorším hodnocením , na 4. díl Matrixu . No a upřímně když u svých recenzí píšu že moc nevím co si mám myslet, tak tady to myslím opravdu vážně , protože mi i chvilkami připadalo že film na mě působí jako dokument nebo dokonce jako parodie na celou sérii Matrixu. Když jsem totiž dokoukal třetí díl , tak jsem byl rád že všechno "dobře " dopadlo , jenže tady v podstatě všechno začíná úplně od znova a zároveň jsem některé věci moc nepochopil . Takže v podstatě je pro mě čtvrtý díl tak nějak nepotřebný , na druhou stranu, jsem se na film docela rád díval a užil jsem si ho .Některé bojové scény byly totiž fajn a to stejné s některými postavami . No prostě to tak nějak celkově újde ale určitě bych se bez čtvrtého dílu dokázal obejít :) 4 hvězdy 65%
Eldorádo (2000)
No opět moc nevím co si mám pořádně myslet . Musím dát pochvalu za super animaci a super prostředí a muziku ,jenže to je asi tak všechno co mě napadá dobrého. Některé postavy mi byly buď nesympatické nebo mi přišly divné a, příběh mi přišel takový trochu divný , ale naštěstí taky trochu zajímavý, i když se v podstatě příběh motá kolem toho jak Španělé vykradou nějakou prastarou civilizaci ,no a to není úplně moje nejoblíbenější téma. I přesto všechno , je to celkem fajn podívaná. 4 hvězdy 70%
Posledný denníček (2)
Kino 1
Planeta Země 3000 -20.díl Kambodža -kino Světozor