Recenzie (963)
Malá velká liga (2023) (seriál)
Velmi předvídatelné dle 100x recyklované šablony. Humor tlačen na sílu a vůbec nefunguje, je to spíše trapné, stejně tak Němec moc přehrává. Slabota.
Hrozba smrti (2024)
Zbytečně dlouhé s přeplácaným závěrem, to je ale v Hollywoodu normální. Slabší 3*
LUCIE: Príbeh jednej kapely (2016)
Zajímavé záběry ze zákulisí, ale to přeskakování v čase mě prostě vadí.
Vojna policajtov (2024)
Zbytečně dlouhé, kdy hlavně první polovina se zbytečně táhne. Režie velmi slabá, nezajímavá a špatný zvuk. Slabší 3*.
Abigail (2024)
Závěr zbytečně přeplácanej, ale jinak solidní a poměrně originální podívaná.
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
Lepší než první série, která byla trapná a s infantilními vtipy.
Esá z pralesa 2 (2023)
Graficky je to pěkné, postavičky zajímavé, ale dějově je to pro nejmenší publikum. Slabší 3*.
Dobré ráno, Brno! - Série 1 (2023) (séria)
Nevtipný, místy až trapný komediální seriál, kde se objevily snad všechny komediální klišé. Od odpadu to zachránily poslední 2 díly, u kterých jsem se několikrát dokonce pousmál. Na tvorbu Prušinovského opravdu špatný, za mě nejhorší z jeho tvorby.
Vytoč môjho agenta (2024) (seriál)
Hvězdné herecké obsazení a místy překvapivě vtipné, nadsázka funguje skvěle. Lepší 3*
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Hodnotím díly s Prachařem a Kotkem, které mě hodně baví. Tato sestava včetně Jana Maxiana a sólistů se skvělá. Na staré díly s Fanankem, Dolanskym nebo Dejdarem jsem moc nekoukal, to mě nebavilo.