Obľúbené filmy (10)
Ranař (2011)
Po nějaké době zase film, který mě kurevsky bavil.
Avatar (2009)
Divoký Django (2012)
Smrtonosná pasca (1988)
Komando (1985)
Nejlepší Arnold.
Piaty element (1997)
Mladí muži za pultem (1994)
Nezastaviteľný vlak (2010)
wow, that was intense...Tony Scott rozhodně ví, jak má stupňovat napětí.