Posledné recenzie (59)
Môj ružový život (1997)
je to předvídatelný, ne úplně blbý, ale zase žádný velký drama. až na závěr, kterej je trochu na sílu. v podstatě ideální film na nedělní večer.
Strom života (2011)
měl jsem nulový očekávání a ještě po skončení filmu jsem si říkal nic moc, teda, ale pak se mi to nějak rozleželo a čím víc o tom přemýšlím, tím víc tenhle film cením. divácky je skoro až nepřátelskej, zřejmě velmi osobní (autobiografickej?), ale skývá obrovskej potenciál. už jsem dlouho neviděl tak sevřenej a v podstatě intimní film. a myslím, že jeho rychlý odsouzení vypovídá víc o nás, než o filmu samotném.
Láska a smrt (1975)
ačkoliv některý vtipy a gagy jsou na hranici geniality, jako celek je to nefunkční.