Recenzie (30)
Odložený prípad - Best Friends (2005) (epizóda)
Můj asi nejoblíbenější díl :-)
Svadba na prvý pohľad (2020) (relácia)
Co to sakra je? Kdo do toho dobrovolně jde? Radši se nebudu vyjadřovat.. 😃
Cyntoryn zvieratiek (2019)
V některých případech se natočit film podle knižní předlohy úplně nevydaří a to platí i u Řbitova zviřátek. Pro mě je tedy určitě lepší kniha.
Stíny mezi námi (2018)
Začátek vypadal hodně slibně,takový nápad tady ještě nebyl. Docela mě i zajímalo,jak se to vyvrbí s těma vraždama,ale ten konec to totálně potopil. Takovéhle natěšení a záhy velmi rychlé zklamání jsem naposled zažila u Hell Festu.
Walking Dead - Búrka (2019) (epizóda)
Palec hore pro Neagana.
Walking Dead - Ticho pred búrkou (2019) (epizóda)
Za mě určitě po Glenovi a Abrahamovi druhá nejbrutálnější epizoda .. Měla jsem slzy v očích.
Prasiatko Peppa (2004) (seriál)
Koukat se na to dá,ale ty jejich rypáky..
Matýsek (2006) (seriál)
Jako malá jsem Matýska zbožňovala. Jelikož má jedna epizoda šest minut,myslím si že hravě udrží dětskou pozornost a navíc se u ní děti naučí jednoduše kreslit :)
Pod zemou (2014)
Asi zatím nejlepší FF film co jsem za poslední dobu viděla. Bavilo mě to,někdy zase určitě kouknu.
Leto s kovbojom (1976)
I když české filmy nemusím,tak tenhle se celkem povedl,baví mě a ráda se k němu občas vracím :)