Recenzie (33)
Top Gun: Maverick (2022)
Bolo by celkom dobré ak by urobili verziu bez "dialógov". Kamera a strih nááádherné. Vizuálne nádherné. Ostatné treba pretrpieť.
Cesta za smířením (2021)
Prekvapivé. Vtipné. Čierne. Strhujúce. Ešte si to pozriem.
Hollywoodská klišé pod palbou (2021)
Chýbali "policajné majáky, dážď v sanitke ošetrujú ...niekoho" ako záver napínavého "thrilleru".
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil - Pravda, která bolí (2021) (epizóda)
Škoda, že je to miestami tak "rozplzlé" Posledný diel to napraví. Realita doby. Najväčší úspech niektorých ľudí je, že sa im podarilo zaregistrovať a vytvoriť si účet na nejakej sociálnej sieti. Potom sú presvedčení, že vedie všetko, o všetkom...
Bloodline - Série 1 (2015) (séria)
Fajnový seriál. Pomalé veci ma bavia. Dobrá zápletka, len kamera mi nesedela. Namajú na statív? Jasné, umelecký zámer, ale išlo mi to chvíľami na nervy. Preto len 4...
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Kameramanská a strihačská onania. Trochu menej "titlle shiftu" by mohlo byť. Obrázkovo som sa bavil. Výborné vystavané postavy. Výborné herecké výkony. Napriek pribitému koncu....nadpriemer. Vysoko.
Čo robiť v Denveri, keď je človek mŕtvy (1995)
Príbeh za 2 ** herci za 3 *** kamera za 4 ****. Matematicky to nesedí, ale len na vysvetlenie prečo som dal 5 *****. Kamera a strih nádhera.
Lietam v tom (2009)
Akokoľvek som váhal, za strih a kameru som musel dať do plna. Aj keď príbeh občas zaklopýtal.
Halušky: Dobrodružství s psychedeliky (2020)
Technicky veľmi pekne urobené. Animácie a pseudorekonštrukcie. Obsahovo nuda....A nakoniec neviem, čo tým chcel autor povedať. Že LSD je v pohode... len... nešoféruj... vyber si správnych spolukonzumentov.... bla bla... Neviem. Neskúsil som, a ani ma to neláka. Som posera. Nebudem hodnotiť.... Nepochopil som.
Dálniční hlídka (2019)
Costnerovi som odpustil aj tancovanie s vlkmi.... Takmer 5 hviezd. Polka sa nedá dať, no strih občas drhol....