Posledné recenzie (780)
Hoteliér (2013)
Všechny přítomné herce obdivuji, ovšem pravda je, že s Landovským vyjít bylo těžké nejen na konci jeho života. Nejsem si jista, nakolik je tento dokument skutečně tím, čím má být. Tedy autentický, nikoli částečně hraný (např. rozepře mezi panem Kačerem a L. Šafránkovou). Myšlenka přivést zpátky k životu kamaráda, který už to vzdal, je moc pěkná.
Malé ženy (2019)
Malé ženy jsem kdysi četla, kniha se mi líbila, přečetly ji i mé dcery. Emancipace ženy je podle mě velké téma, které ovšem někteří muži (hodnotící zde tento příběh) asi nechápou. Filmové zpracování z roku 1994 považuji za velmi zdařilé, nové zpracování, i když s mladými hvězdami, mi připadá zbytečné.
Hore bez (2003)
Příjemný film. Při dnešním druhém zhlédnutí se mi líbil víc než poprvé. Navíc jsem mezi herečkami objevila mou oblíbenou sestřičku (Lindu Bassett ze seriálu Zavolejte porodní sestřičky). První polovina filmu se mi zdála být výrazně lepší. Pro ženu v mém věku je to ovšem velmi povzbudivý film. (Skoro mi stouplo sebevědomí.)