Obľúbené filmy (10)
Zlá výchova (2004)
Obchodník so smrťou (2005)
Amadeus (1984)
Karamazovi (2008)
Letec (2004)
Volver (2006)
Foter je lotor (2000)
Tuhle komedii mám moc rád, směju se od začátku do konce. Přestože je tam pár slabších chvilek, tak přesto dávám 4*.