Recenzie (39)
Transformers: Posledný rytier (2017)
Nedávající smysl šílenost. Návštěvu kina bych nedoporučil ani svému největšímu nepříteli. Nesympatičtí roboti, klišoidní děj a naprosto dementní dialogy. Tohle se fakt nepovedlo. Škoda, že takový film zase vydělá ranec peněz a vznikne ještě dalších x dílů, které budou deprimovat a terorizovat diváky v kinech po celém světě. Jediné 2 věci, pro které stojí film vidět, jsou prsa hlavní hrdinky. Bohužel ani obě dvě nestačí na 2 hvězdičky, tak špatný film to je.
Kosmo (2016) (seriál)
První epizoda byla jen hodně vlažný start, ale po druhé epizodě se tahle satirická podívaná dostává do hvězdných výšin.
Špina (2013)
Drsný, zvrácený, zfetovaný a ujetý film se skvělým soundtrackem. Jestli se náhodou někomu nelíbil Trainspotting, měl by se téhle reklamě na Skotsko vyhnout velkým obloukem, ostatní si budou chrochtat blahem.
Karanténa (2008)
Proti originálnímu REC je Karanténa trochu slabší, ale rozhodně neurazí. Konec je perfektní a myslím, že slabší jedinci sebou občas pěkně škubnou. Pokud se vám líbí podobně natočené filmy pomocí jedné příruční kamery, která navozuje určitý pocit reálnosti, určitě nebudete zklamáni.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Na Strážcích vesmíru jsem vyrůstal a hltal jsem je jako malý. Teď už si jen matně vzpomínám co to vlastně bylo za blbost.
Avatar (2009)
Byl jsem poprvé v IMAXU a technicky je film naprosto dokonalý, nevím k čemu bych ho mohl přirovnat. Možná jsem o malinko více čekal od 3D efektů, ale vidět film ve 2D, asi bych nějakou tu hvězdu ubral. Příběh byl dobrý i když už od začátku bylo jasné, jak to s hlavním hrdinou dopadne. Český dabing docela mile překvapil a soundtrack mi chvílemi zněl jako u Titaniku, ale i tak parádně podkresloval už tak neskutečnou atmosféru filmu.
Strážcovia (2009)
Naprosto perfektní, po znovu obnoveném Batmanovi nejlepší superhrdinský film.
Wanted (2008)
Wanted si nehraje na nějakou realitu, je to opravdu jízda od začátku do konce. V úvodu jsem si říkal, že takové tempo film nemůže udržet, ale opak je pravdou. Prostředek nechá diváky trochu vychladnout a rozdýchat tu nepřetržitou akci, ale pak to zase začne. Režisér už mě tenkrát uchvátil zpracováním Noční hlídky a teď znovu.
Eurotrip (2004)
Nadprůměrná teen komedie, plná vtipu a parodie. Film je o partě kamarádů co se vydají do Evropy a cesta je to opravdu originální a vystihuje charakteristiku daných zemí s opravdu povedeným Slovenskem a dále také Českou stopou ve filmu, což potěší.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Ze začátku neskutečná smršť opravdu úderných gagů a vtipných situací a konec je snad ještě lepší, nebýt hluchých míst uprostřed filmu, bylo by to jasných 5*. Vynikající Sandlerův přízvuk a celkově na mě herci opravdu dobře zapůsobili. Je to prostě šílenost a né každý jí snese, ale já jsem se směju ještě teď a budu se smát dlouho.