Posledné recenzie (1 587)
Kráľovstvo planéty opíc (2024)
Aj keď nevyšiel úvod, zrejme prvýkrát som film nedopozeral celý v kine, musím dať plný počet. Taký predkrm pred mad maxom furiosa nám už snáď výjde. Ešte raz sorry kinopartiakovi. Mrzelo má to. Ale spoje nepustili. Teraz k filmu. Nebolo to zlé a efekty parádne na vysokej úrovni. Ceasar nechýbal. Možno aj lepšie ako predošlé filmy. Nabitý máj v kine nesklamal. A táto séria opíc nám má ešte čo ponúknuť. Tá necelá hodinka a pol sa oplatila. Hneď keď to bude online na nete repete. 5*
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Meninový vikend ukončený skvelým filmom. Aj napriek tým slabšim pasážom dávam plný počet. Objektivne by to ale bolo za štyri, keď si odmyslím že by som to nepozeral v kine a bez skvelého človeka. Kinopremiéra vydarená. Aj so skvelým cz dabingom. Ten je už v našich kinách rarita. Raritou sú aj ghostbsters. Síce toho ženského ducha si mohli tvorcovia odpustiť ale aj tak ten záver cca zaverečná polhodinka bola perfektná. Po hodine aj prišiel zostarený Bill Murray a opäť super hláškoval. Za mňa toto patrí ku filmom s červenými čislami. No určite o niečo slabšie ako predošlí krotitelia. Hlavne tí z 80-90 rokov. 5*
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Prekvapivo má to aj celkom bavilo. Po prehovorení kamarátov či ísť na novú godzillu a konga do kina až po veľkej noci alebo pred sme sa vybrali na veľkokonočnú nedeľu. Ešte som cez tieto sviatky v kinosále nebol. Škoda že nebol dabing. Ale moc sa tam nerozprávalo a skôr bojovalo. Pripomínalo mi to Konga ostrov lebiek. Mimo kina bez dolby atmos a velkého plátna by to na štyri asi nevytiahlo ale jedná sa o fajn sci-fi. Nikdy som nebol nejaký extra fanúšik godzilly ale určite o trochu lepšie ako predošlá a ich veľký súboj. Zase sme sa nedozvedeli kto by vyhral. Miestami to aj pripomínalo avatara, toho veterného. 4*