Posledné recenzie (4 216)
Three Blind Mice (2023)
Three Blind Mice je ryzí nízkorozpočtovej horor kterej nabízí tři myší mutanty, nesympatický postavy s čím je spojena přehlídka neherectví, nezáživnej děj(minimum napětí a hororové atmosféry), otřesnou kameru, děsný efekty(jako třeba digitální oheň a výbuch), nějakou tu krev a ždibec nízkorozpočtovýho(ničím překapujícího) gore. 1hvězda za to málo co se povedlo. Pokud to neuvidíte o nic nepřijdete.
Octaman (1971)
U tohoto kousku pochopím jak odpadový tak 5hvězdičkový hodnocení. I já patřím k těm kdo se u tohoto Monster kousku pobavil. Některý Monster Béčkový filmy díky nízkýmu rozpočtu svoje monstra ukazujou hodně málo nebo jsou třeba vidět až v posledních minutách filmu. Tady tomu je jinak. Tenhle kousek se toho nebojí a servíruje Octamana divákovi hned od začátku a potom hodně často a dá se říct, že i pravidelně. On už je Octaman vlastně vidět hned v úvodních titulcích. Vzhled Octamana - týpek navlečenej do kostýmu s mega hlavou která trošku koulí očima má otevřenou nehybnou tlamu(spíš tlamičku) a chapadla. Takže vzhledem Octaman asi nevyděsí. Ale tak nějak se mi tohle monstrum líbilo. A to jak zabíjí je velice vtipný. Většinou svoje oběti ufackuje(to jsem se fakt chlámal jak máchal chapadlama) ale dojde i na uškrcení nebo probodnutí chapadlem. Herecký výkony jsou sice polotragický ale to k tomu asi tak nějak patří. Já se fakt bavil. 3hvězdy
Hundra (1983)
Film už jsem kdysi dávno viděl ale popravdě jsem si z něj moc nepamatoval. Je to další klasickej kousek vezoucí se na úspěchu Barbara Conana kdy obdobný filmy prožívaly největší slávu. Zde je hlavní hrdinkou žena která má v podstatě za úkol znovuzaložit rod. Hned na začátku po masakru a vyhlazení celé vesnice(což je nejlepší pasáž filmu) zůstane jen Hundra. A tak hledá muže(toho pravého) který by jí oplodnil. No a mezi tím jich samozřejmě taky pár zabije. Na vážkách s hodnocením se díky skvělé hudbě mistra Ennio Morriconeho přikloním na stranu slabších 3hvězd.