Posledné recenzie (17)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
1* za vtip s kabelkou... nerikam ze je to extra spatny, jen mi to nic nerika...
Alica v krajine zázrakov (2010)
myslim ze johnny opet nezklamal :-)
Iron Man 2 (2010)
za jednorazovku :-) ta byla slusna :D