Obľúbené seriály (8)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Odysea (1992)
Musím dát maximum. Vím že to možná není objetktívní, ale tohle je jeden ze seriálů mého dětství, který doufám nikdy nezapomenu a který formoval mojí fantazii. Ve své době jsem kvůli tomu o víkendech brzy ráno vstával, hltal každý díl a bylo to pro mně hodně osobní. Dodnes miluji příběhy s dětskými hrdiny a příběhy které mají takhle specifický pohled na svět. Když si dnes odmyslíte televizní triky a zpracování roku 92 a soustředíte se na příběh, tak je to pořád docela síla, hmm?! (pro lidi kteří nikdy úplně nevyrostou a nezciničtí)
Futurama (1999)
M.A.S.H. (1972)
Červený trpaslík (1988)
Robin Hood (1984)
Temný prípad (2014)
V tomhle případě nechci nic řešit. Pro mně je tenhle seriál opravdová špička. True Detective se vyrovná a nebo nejspíš předčí ty nejlepší detektívní filmy které znám. Navíc tomu svědčí skvělý TV formát který se nemusí zaobírat délkou, nebo zkracováním. HBO táhne a prezentuje TV formát jako opravdu ideální alternatívu k hollywood. velkofilmům svázaným tendenčnímy postupy. Temné a syrové jako prase a zůstane asi dlouho v paměti brnkat na mojí strunu...