Recenzie (8 397)
Luther: Pád z nebes (2023)
Uz vim, proc se na serial nedivam..
Furiosa: Mad Max sága (2024)
Dobre, poznavam Millera, ale chybi mi Maxova rovina a hlubsi temnota, kterou uz dneska filmari proste pres veskerou vrstvu moderni techniky nevidi, nebo nechteji videt. Skvele zpracovano.
Potulný samuraj Kenšin: Konec legendy (2014)
Přátelé jsou víc než pomsta... musíte v životě pro něco žít, aby jste mohli neporazitelně bojovat.
Spící pes (2023) (seriál)
Soudcovsko-policejní mafie v akci.. a jeden psychický mrzák.
Godzilla Minus One (2023)
Jak se po japonsku vyporadat s valkou? Znicit Godzillu prece..! ;-)
Svatá (2024) (TV film)
Opravdu hustá Bohdalka! Skvostné téma.
Barvy zla: Červená (2024)
Šílené a odporné, zlé a hnusné.. krutost střídá krutost. Ach ti patologové...
Two Strangers Who Meet Five Times (2017)
Fantastic life...
Díra (2019)
Nechutně geniální!
Matka na úteku (2024)
Velmi kriticke a originalni, zadne extremni happyendy apod... Hrebickova exceluje spolu s Vlasakovou. Musim pred damami smeknout.