Recenzie (16)
Equalizer (2014)
Tak tohle mě bavilo! Spravedlnost přichází pomalu, po malých krůčcích, ale jistě. Skvěle vybraný soundtrack, herecké výkony (s tím souvisí i vhodný výběr herců) a v neposlední řadě akčňák s precizní dějovou linkou. Moc těmto žánrům neholduju, ale s tímto jsem spokojená.
Ovečka Shaun vo filme (2015)
GENIÁLNÍ. Po dlouhé době animák, který mě dostal svou originalitou. Mělo to příběh, hlavu a patu, moře vtipných situací a hlavně ovce, které vzaly osud do vlastních rukou (končetin).
V hlave (2015)
Seděla jsem v kině mezi bandou malých děcek a určitě z některých pasáží nebyly tak naměkko jako jsem byla já. Ta smutná linka mi přišla taková až moc dlouhá a táhla se skoro celým filmem. I přes to byla do děje dobře zasazená a díky ní jste si o to víc vážili konce. Jednorožka byla naprosto boží postavou (už kvůli těm držkám co dělala a její nepřehlédnutelné hřívě). A bonus na závěr v podobě střípků z jiných myslí se taky povedl.
Rohy (2013)
Ten konec opravdu zkonili.
Palo Alto (2013)
Čekala jsem na konci něco víc, nedočkala jsem se. Místy to na mě působilo skličujícím dojmem a vše se dělo až moc rychle a já si nestačila k postavám vypěstovat vztah. Jinak fajn oddechovka, ke které se možná i vrátím. Franco byl bonus.
Road Trip (2000)
Eurotrip se mi zdá lepší. Ale tohle také není k zahození.
Howlův kráčející hrad (2004)
Japonská tvorba má prostě něco do sebe. Animáky od Mijazakiho mám ráda, dokáže vytvářet pozoruhodné světy. A tenhle patří do předních příček.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Předčilo má očekávání. Skvělý film na odreagování, především po vizuální stránce.
Susedia na odstrel (2014)
Dvě hvězdičky za to roztomilé mimino. Ale jinak podle mého .. ztráta času.
Divoké sny Maxipsa Fíka (1983) (seriál)
Tuhle sérii mám o kapku víc raději, než tu klasickou.