Obľúbené filmy (10)
Amélia z Montmartru (2001)
Hned od zacatku me tento film nadchnul. Vypraveni o Amelii a jejim okoli je vtipne, mile a neni zdlouhave. Celkove je tento film mily. Kazda postava ma sve misto a dozvite se co ma a co nema rada. Vse do sebe pasuje. Amelie je zakriknuta mlada divka, ktera se rozhodla jednoho dne, ze zacne lidem zasahovat do zivota a to se ji take podari. Ma pocit, ze dokaze vse, az do chvile, kdy se objevi jeden mlady muz.
Scary Movie (2000)
Scary Movie 2 (2001)
Samotári (2000)
Prostě jeden z nejlepších filmů, které se v ČR natočily. Nejlepší hudba k filmu, skvělí herci, všechno do sebe pasuje a mě to i po 1000. baví. Směju se, je mi ouvej a dokonale si odpočinu. Samotáře prostě miluju!
Divoké včely (2001)
Koukejte, hledejte a najdete. Najdete si sceny na ktere nezapomenete. Naprosto si me zde ziskala Zuzana Kronerova, ktera je luxusni. Tenhle film mam vedle Samotaru, kdkyz si chci odpocinout a uzit si hodinu a pul pohody.
Mlčanie jahniat (1991)
Počiatok (2010)
Kdo zvládnul nezáživný začátek, byl odměněn dokonalým koncem. Hans Zimmer (hudba) dává filmu poslední, pátou hvězdičku.