Obľúbené filmy (10)
Anna zo Zeleného domu (1985)
Pelíšky (1999)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Pre mňa toto „milostné psaníčko z Barcelony“ funguje minimálne na 95% a zatiaľ mám pocit, že nikdy neomrzí. Herecké obsadenie vyšlo výborne a postavy sú krásne nedokonalé a svojské. Počula som názory, že hraničia s fantasmagóriou, ale ja im verím každú emóciu. Usadlá konzerva, ktorú zlákajú teplé španielske noci k veciam, o ktorých sa medzi slušnými (a zasnúbenými!) dievčatami nahlas nehovorí, zvodný a bohémsky maliar s neuveriteľne sexy prízvukom, ktorý len veľmi sporadicky dáva najavo svoju neistotu, excentrická exmanželka s psychopatickými sklonmi a úchvatnými španielskymi monológmi a pseudointelektuálka, ktorá si vyskúšala byť neviazanou milenkou, poetkou, fotografkou, latentnou lesbičkou a bohémkou, ale v kútiku duše je rovnakou konzervou ako jej kamarátka. To všetko, namaľované na prekrásnom plátne menom Barcelona, dotvára gitarou môj obľúbený Paco de Lucia. Voňavý letný koktejl, z ktorého nebolí hlava.
Mamma Mia! (2008)
Pretty Woman (1990)
Rebelové (2001)
Je to čudný, preexponovaný, gýčový, farebný film s chabým scenárom, a ja ho cez to všetko zbožňujem :-) Najmä Betka Stanková a Ľuboš Kostelný boli výborní, pesničky sadli takmer dokonale, dokonca rada pozerám aj film o filme, a vždy po zhliadnutí Rebelov si ešte niekoľko týždňov spievam. Holt, šedivá je teorie, zelený strom praxe :-)