Obľúbené seriály (9)
Dexter (2006)
Nejlepší seriál, na který jsem kdy začal koukat. Naprosto dokonalé herecké výkony hlavních dvou představitelů. Jak Michaela C. Halla tak Jennifer Carpenter. Vyvrcholení však přišlo v 7. sezóně. Až jsem z toho měl husí kůži....Pro mě nová informace, že již natočená 8. sezóna. Na jednu stranu jsem neskutečně rád, ale na tu druhou se mi o to hůř bude se seriálem loučit. Vybudoval jsem si docela slušnou závislost....:-)
Tráva (2005)
Naprosto dokonalý seriál.....Mary a Justin....Dvě herecká esa, které nikdy nezklamou....Závěrečná sezóna byla pro mě sice zklamáním, ale 5* si to rozhodně zaslouží...:)
Will a Grace (1998)
Vyrůstal jsem na tomhle seriálu...Moje mamka nedokázala pochopit, co na těch ,,teplouších" vidím.....Po nějaké době to ale zjistila...:-D...Za mě plný počet...Nedal jsem to ani Dexterovi, každopádně Will a Grace pro mě něco jako nostalgie...Dokázal bych se na to koukat pořád znova a znova...
Priatelia (1994)
2 baby na mizine (2011)
Po dlouhé době sitcom, který mě opravdu oslovil....rád bych dal 5*, ale zatím jen 4*...:)
Moderná rodina (2009)
Hostages (2013)
Po dlouhé době jsem narazil na projekt, který ve mně něco zanechal. Po výborném Dexterovi, přišly Hostages. I když kolegové se s hodnocením drží při zemi, z mé strany dávám 4*. Toni Colletovou nezapomenu z Muriel se vdává, a zde se ukazuje jako rafinovaná žena mnoha tváří, která se nebojí ničeho. Jejím hlavním nepřítelem je charizmatický Dylan McDermott, kterého si všichni pamatujeme z první sezóny American Horror Story...
Arrow (2012)
3 díly zamnou...Úplně to hltám!!! Něco mezi Smallville, Supermanen, Ztraceni a MP...A hlavní hrdina? Neříkám nic...:-D
Perníkový tatko (2008)
Walter White mi dlouho zůstane v paměti.....Myslím, že finále asi ani jinak dopadnout nemohlo. 5.série absolutně vyhrocená a diváka nenechá vůbec v klidu. Shlédl jsem ji asi za 2 dny. Za mě 5 *****. A prosím, ať přijde něco obdobného!!!!