Obľúbené seriály (10)
Sex v meste (1998)
Mělo by být povinné pro ženy nad 35, i když je to někdy trochu divoké. Samanta je "k sežrání", český dabing lepší než originál.
Pýcha a predsudok (1995)
Moc hezká adaptace, pouze někteří představitelé rolí mi moc nesedí, hlavně Jane. Elisabeth by také mohla být trochu živější,pan Wickham není představitel velkého svůdníka, ovšem pan Darcy je splněný sen. Hudba je naprosto kouzelná.
Jana Eyreová (1983)
Pro mne nejlepší adaptace tohoto románu, která kdy byla natočená.
Vojna a mír (2007)
Kriminálka Miami (2002)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Pro mně tenhle seriál prostě nemá chybu, Poirot jako kdyby vypadl z knihy, je dokonalý. Hudba i výprava naprosto vynikající, obsazení výborné. Tok děje je pomalejší než u novodobých detektivek, ale nikdy se nenudíte. Promyšleno do naprostých detailů.