Recenzie (56)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jedním slovem brilantní. Teda prvních 5 minut jsem si myslela, že na to koukat radši nebudu, ale překonala jsem se a nelituji toho... Skvěle vymyšlené. Nemůžu se dočkat dalšího dílu.
Přežil jsem (2009) (seriál)
Úplně ten seriál žeru.. je skvělý, občas nedokážu uvěřit , že se něco takového mohlo stát. Někdy si prostě vzpomenu na nějaký příběh a uvědomím si jak je najednou život na vlásku, z ničeho nic se ocitnete na hranici a ještě když vám to vyprávějí... úžasné
Banán (2010)
Fantazie sama o sobě, roztomilý příběh s dokonalým dějem... no jo žluťásci se nezapřou :D
Nejlepší trapasy (2013) (seriál)
co Češi nedovedou natočit za blbosti... Děs. A s ohledem na to, kdo tam hraje - tedy myslela jsem si, že tito herci mají nějakou úroveň, ale tohle nešlo... - je to bída..
Keith (2008)
Zvláštní film.. musela jsem si ho pouštět vícekrát, abych pořádně pochopila o co tam vlastně jde. Mám z toho smíšené pocity, proto asi dávám průměr... Prostě půl na půl.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Krásný, bezvadný... Nevím co bych vytkla... Velice příjemný filmeček. Skvěle zahrané role, co víc sem mám napsat? Určitě doporučuji. :D
Tlmočníčka (2005)
Velice mě zaujal, čekala jsem na bezva konec, ale nakonec z toho nebylo nic... Nemyslím tím film, ale ten konec. Dala bych klidně i pět hvězdiček, jen že ,,skutek utek" a filmeček skončil... Jo, jinak lepší průměr.
Konečná (2013)
NEDOMYŠLENÝ... a to to velice, ale opravdu velice ničí celý film
Nástroje smrteľníkov: Mesto kostí (2013)
Knížka musí být zajímavá a hlavně lepší než film, protože ten byl nic moc.... Zvláštně zahrané, děj o ničeho k ničemu... A na to, že se ztratila - či byla unesena... to jsem z toho moc nepochopila - její matka, tak byla docela v pohodě. Nejvíce se mi na tom filmu líbilo to tetování :)).. to asi nemá být účel, nebo?
Ja, zloduch 2 (2013)
Příběh nic moc... čtyři hvězdičky dávám jen za ten konec, který mně přišel bezvadný. Myslím - obecně- že celkově záleží na konci filmu. Mimoni úžasný jako v předchozím díle, další plus ke 4 *.