Recenzie (26)
Kalifát (2020) (seriál)
Teď jsem to dokoukal a jsem lehce propocený a trochu se klepu. Toto nevyženu dlouho z hlavy. Věřím, že to není žádná fikce, ale realita dnešního světa.Výborný scénář a herci do jedno SUPER!!! Švédi se vytáhli, doma to asi nemají lehké. Komu jsem držel nejvíc palce, tak to nepomohlo, snad už nebude druhá série. I, když v koutku duše ......
Culture Club - Live at Wembley (2017) (koncert)
Vydavatelství Cleopatra vydalo záznam loňského koncertu z Wembley. Včera mi to dorazilo z Anglie a musím uznat, že kluci v čele s Boy Georgem šlapou jak hodinky. Je tu ochutnávka dvou kousků co budou na novém albu Life, které bude k mání od podzimu 2018. Žádné velké efekty, ale poctivá nadupaná pop kapela s dechy a vokalisty. Lidi v sále si to užívají, tak jak já doma u televize.
Logan: Wolverine (2017)
Smutná, depresivní, krvavá nádhera. Důstojné rozloučení s legendou. Díky chlapi.
Na rovinu (2016) (TV film)
Ať žije sport, hurá!!!! Pokud to aspoň z části funguje ve sportu jak v tomto televizním filmu, jsem rád, že nekoukám a nefandím žádnému sportu. Potěšila mě návštěva Pietra Savastana z Gomory.
Sade - Bring Me Home (2011) (koncert)
V Praze jsem si koncert vychutnal, skvělá show, která stojí na dokonalé kapele a bezchybném zpěvu Sade Adu. Byl to můj splněný sen vidět Sade živě. Koncert jsem si pořídil na Blu-ray a patří k tomu nejlepšímu co v tomto žánru vzniklo. Jen doufám, že se ještě dočkám nějakých nových nahrávek.
Druhá šanca (2014)
Ždímačka s neskutečnými zvraty, psycho co by nemělo nikoho potkat. Waldau a Kaas výborní. Toto dlouho nevyženu z hlavy.
Životní šance (2014)
Neskutečný film, kdo někdy viděl naživo zpívat chlapecký sbor něco z klasiky, tak mi dá za pravdu, že je to paráda. Tady z toho vyždímali to nejlepší a já fandil Stetovi, ať to všem natře.
London Spy (2015) (seriál)
Rob Tom Smith napsal super scénář a všechny díly měly napětí, jako celek výborné. Víc konverzační než akční, ale to vůbec nevadilo. Ben Whishaw jako zamilovaný a ze začátku zmatený Danny, rozkrývající hru tajných služeb, taky bez chyb. BBC zase boduje.
V mužském objetí (2015)
Jsem trochu zklamaný. První polovina filmu je celkem nuda, a až s onemocněním nastoupí emoce. Asi jsem čekal hodně a skvělá předloha byla promarněná. 60%
Deadpool (2016)
Nečekaně parádní film. Velice mu sluší sprosťačinky a cool hlášky, jednoduše řečeno je to celé coooool. Už dlouho jsem se tak od srdce nezasmál.