Posledné recenzie (91)
Eric (2024) (seriál)
No, thriller to není ani omylem. Naopak to chvílemi působilo jako komedie (rozhovory Vincenta s Ericem). Líbilo se mi to, zajímalo mě, jak to dopadne. Ale je asi pravda, že kdyby tam nehrál můj miláček Benedict Cumberbatch, asi bych po tomto seriálu nesáhla a asi je to právě on, kdo to dělá hezkým a zajímavým seriálem.
Sherlock (2010) (seriál)
Jak už to u mě bývá, tento klenot jsem objevila až teď, řadu let po tom, co se z něj radovali ostatní. Seriál je to úžasný. Nechybí mu vtip ani napětí. Rozhodně ho řadím mezi své oblíbené. Sherlocka miluju, i když v některých chvílích bych mu dala nejradši přes hubu. Jedna chybějící hvězdička za poslední sérii, která je v porovnání s těmi předešlými jako z jiného světa a není moc vydařená, i když i tady se několik světlých momentů našlo. Ovšem série 1.3. nemají konkurenci.
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
Naprosto strhující seriál. Člověk má problém se odtrhnout. Po skončení jednoho dílu chce vidět hned další, aby věděl, co se bude dít dál. Film byl o ničem, ale seriál nám to mnohonásobně vynahrazuje. A ten Dominic Sherwood je fakt kus krásného mužského. 😍 Kam se na tohle hrabou knížky. A to mám Cassandru Clare ráda. Její svět lovců stínů miluju, ale zrovna tahle sága je dost slabá. Seriál ji mnohonásobně předčil.