Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Podle mého nejlepší seriál všech dob. Žádný seriál nedokázal tak citlivě a humorně podávat hrůzy, ve kterých se vojáci a lékaři polní nemocnice ocitali každý den. Černohumorné díly a díly s vážnými zápletkami plus skvělé obsazení vytvořily nezapomenutelnou podívanou. Jedny z nejdojemnějších chvil, které jsem ve filmu viděl... smrt milovaného plukovníka, která zasáhne nejen osazení nemocnice, ale také diváky, kteří po dlouhé době sledování cítí ztrátu také a v závěrečném díle ukládání vzpomínkových věcí do bedny pro další generace. NAPROSTÁ DOKONALOST
Dr. House (2004)
Současné, brilantní, vtipné a nejlepší. Tak tato slova se spojují v tomto seriálu, který v současné době nemá konkurenci. Hugh Laurie působí jako House, MD. rozený a naprosto přirozený, ostatní herci také předvádí skvělé výkony, které jsou v mnohých seriálech vystavěné pouze na jednom či dvou hercích, zde ale všichni předvádějí seriálové herectví vysoko nad průměrem. A co se týče nápadu a zpracování je v některých dílech tak šokující, že se dá sledovat se zatajeným dechem, i když jde ,,pouze" o seriál z nemocničního prostředí. Rád bych jmenoval díl Neviditelný nádor, který mě naprosto uchvátil a vůbec všechny díly co točí Deran Sarafian jsou vynikající. A soundtrack mě inspiroval k poslechu interpretů v něm účinkujícím a nedá mi každý den si ho neposlechnout.
Perníkový tatko (2008)
Červený trpaslík (1988)
Dexter (2006)
Columbo (1971)
Akty X (1993)
Pravdou je, že série nad 5 jsou slabší, ovšem počáteční série jsou mysteriózní extází!
Muži na stromoch (2006)
V poslední době je problémem nedostatečné ocenění citové a filosofické hloubky v odlehčené formě, ale čemu se divit v nekvalitní české kritice a odbornosti. Tento seriál nabízí to co dlouho nebylo v takovéto formě.