Obľúbené filmy (10)
Sexy beštia (2000)
TOTO je presne to, čo milujem... Dokonalé umelecké dielo.
Dealer III (2005)
Po objektívnej stránke krásne vyvrcholenie tejto podarenej trilógie. Po subjektívnej stránke: PEKELNÝ KULT!!
Lost Highway (1997)
Keď stojíte medzi dvoma zrkadlami, kráčate po stratenej autostráde. Dobrú noc...
Equilibrium (2002)
Temný rytier (2008)
Rodinná oslava (1998)
Námet ani scenár nie sú nijak prevratní... Prevratný je ale rozhodne dojem, ktorý vo vás táto dogmatická oslava zanechá. Na zdravie!
Na brehu (2000)
Michael Clayton (2007)
Zelená míľa (1999)
Na konci zelenej míle čaká každého z nás John Coffey. Otázkou je aký "gift" má pre nás pripravený...
Vlk z Wall Street (2013)
Čo k tomu dodať? Vlk sa musí trafiť do vašej tóniny a keď sa tak stane, prinúti vás robiť to, čo "musel" Donnie, keď prvýkrát uvidel Naomi... No a ja som, na rozdiel od neho, svoje dielo dokonal. Počas záverečných tituliek.