Obľúbené seriály (10)
Koruna (2016)
Poutavý seriál o anglické královně, kde prvním dvěma sériím dám 5 hvězdiček. U třetí mi vadilo, že se představitelky Alžběty a její sestry asi na poslední chvíli vyměnily...
Gentleman Jack (2019)
Výborně zahrané, v tempu, hodnověrná story, výprava taky perfektní, co dodat - pět hvězd.
Proč ženy zabíjí (2019)
Seriál, který mne hodně překvapil: ačkoli jde o komedii, detektivku a rozbor dynamiky partnerských vztahů - seriál je netrapný, napínavý a plný emocí. Herecké výkony hlavních představitelek vynikající. "Nestalo se ten den něco zvláštního?"
Ostré předměty (2018)
Jeden z nejlepších seriálů, psychologické drama z "Jihu" a zároveň detektivka, atmosféra fascinující. "Neříkej to mamce!"