Obľúbené seriály (10)
True Blood: Pravá krv (2008)
Motel Bates (2013)
Teória veľkého tresku (2007)
Perníkový tatko (2008)
Dr. House (2004)
Simpsonovci (1989)
Fringe (2008)
Geniálny serál , nieje mu čo vytknúť. Škoda, že už skončil.
Geniálny serál , nieje mu čo vytknúť. Škoda, že už skončil.