Denníček (43)
15.02.2023 - BLACK PANTHER 2 (2022)
Krásná vzpomínka na Chadwicka Bosemana. Tímhle si u mě Marvel získal plusové body. Tohle totiž chytne za srdce
18.07.2022 - VINCENZO (2021)
HIGHLIGHT celého seriálu! Hlavní hrdina jde epickým způsobem pomstít vraždu své matky! Tohle nemělo chybu!
07.07.2022 - STRANGER THINGS (4.ŘADA)
Tak tohle byla jedna z nejlepších 3minutových sekvencí v seriálu za celou historii! TOP-NOTCH dokonalost!
30.05.2022 - TOP GUN MAVERICK (2022)
Pokud chcete jít do kina na DOKONALÝ film, tohle by mělo být vaší volbou. Více viz. komentář. A LADY GAGA mě utvrdila v tom, že je v současném průmyslu nenahraditelnou osobou. TEN HLAS...
26.11.2021 - NENÍ ČAS ZEMŘÍT (2021)
Nikdy bych netušil, že by angažování Zimmera do bondovské ságy mohlo přinést ovoce. A ono jo! A jaké!
23.08.2021 - ZTRACENI - 6. SÉRIE (2010)
Tohle uzavření tohoto legendárního seriálu mě úplně rozsekalo. Emoce nadranc. Fakt že jo. Škoda, že už se nic takového na poli seriálů opakovat nebude :(
05.08.2021 - ZTRACENI - 2.SÉRIE (2005)
Existuje lepší představení nové seriálové postavy v historii kinematografii ? Asi ne. Tímhle si Desmond získal srdce většiny diváků :)
16.07.2021 - XTREMO (2021)
Kombinace zábavy a brutality v jednom balíčku ? Toto budiž příkladem :D
04.06.2021 - ARMÁDA MRTVÝCH (2021)
Jo, tohle byla paráda. Moc bych to nenazýval soubojem 1v1, tohle byla jednostranná záležitost :D
04.06.2021 - ROZHNĚVANÝ MUŽ (2021)
Za poslední roky jeden z nejlepších filmů vůbec! A ten soundtrack považuji přímo za božské dílo. K tomu neskutečně katarznímu konci sednul přímo lahůdkově! SPOILER ALERT
26.03.2021 - LIGA SPRAVEDLIVÝCH ZACKA SNYDERA (2021)
Tak tohle mě zvedlo ze židle. Neskutečně stylový návrat této legendy. A ten Hudební podkres ?! Lahůdka
11.01.2021 - EQUALIZER (2014)
Tak ta scéna s těmi ostřikovači ? Audiovizuální pochoutka
11.09.2020 - INCEPTION (2010)
Nolan je čistokrevný GÉNIUS. Počátek si budu muset pustit v dohledné době znovu, abych zpětně docenil tento kinematografický umělecký epos, jenž zamotal slušnému počtu diváků hlavičku :D
23.08.2020 - BATMAN (2021)
Tak tohle si nechám líbit ! Vážný tón a žánrově temná detektivka ? Očekávám pecku. A nejvíce mě baví, jak pomalu ale jistě hateři Roberta Pattinsona začínají zalézat zpátky do svých nor :D K nezaplacení
08.08.2020 - DISTRICT 9 (2009)
Kultovní záležitost ! Víc v mém komentáři.
28.07.2020 - LUCIFER - 3.SÉRIE
Moment, kdy každý divák musí ocenit herecký um Toma Ellise. Jak jsem napsal v komentáři, šla z něj hrůza....Vše doprovázené bezchybnou písničkou. Takhle se děla televizní tvorba :)
10.07.2020 - GANGS OF LONDON (2020)
Neskutečné akční inferno, které navíc oplývá i obstojným příběhem. Škoda, že to ke konci ztrácelo dech. Na druhou stranu, EPIZODU ČÍSLO 5 už nikdy nezapomenu. TO BYLA JÍZDA !
27.04.2020 - VYPROŠTĚNÍ
Esence akčního žánru, kdy si jako divák užíváte plnými doušky každou kontaktní bitku či efektní přestřelku.....Proč tomu tak je? Protože kamera se narozdíl od většiny konkurence neklepe a vy vidíte vše, co se na obrazovce děje.....Parádička....Dejte víc projektů Samu Hagraveovi
11.03.2020 - BATMAN VS SUPERMAN
Drsný Batfleck. Taková škoda, že se jeho sólovky už nedočkáme. Mohla to být pecka
12.02.2020 - KRÁLÍČEK JOJO (2019)
Úžasný film, u kterého se bude u vás smích a smutek střídat jako na horské dráze. To mi věřte. Viz. komentář