Posledné recenzie (74)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Po skvělé jedničce jsem měl za to že Avengers je schopné utáhnout všechny dějové linie jednotlivých postav. Ve druhém díle však jejich neustálé střídání působí spíše chaoticky a díky tomu kvalita filmu v průběhu děje značně kolísá. Pomalu ale jistě se celá tahle komiksová šaráda rozmazávající podobné ploty s těžce nevkusnou stopáží žene do záhuby.
Thor: Temný svet (2013)
Druhý Thor je pro mě trochu zklamáním, velké očekávání po jedničce nebylo naplněno nejspíš kvůli pomalému rozjezdu celého příběhu, který výrazně nabere na obrátkách až s příchodem Lokiho. Temní elfové působili až příliš digitálně a filmu neprospěly ani slabší pokusy o vtip. Na Thora bych do kina už znova nešel, ale v ostatních marvelovských filmech jako vedlejší postavu si ho určitě nenechám ujít.
My sme Millerovci (2013)
Skvělá komedie se spoustou funny moments a vtipů. Nápad s karavanem je sice už ohraný, ale očividně z toho lze stále něco vyždímat. Velký plus za Aniston, nechápu jak může stále vypadat tak dobře.