Posledné recenzie (351)
Avatar: Cesta vody (2022)
Krásný vizuál, hudba, akční scény zaujmou, ale to je tak asi všechno, přátelé.
Pustina (2016) (seriál)
Hutná, špinavá atmosféra a herecké výkony (Dušek) zvítězily nad slušným scénářem, který nám nabídl mnoho zajímavých postav a výjevů z místa, kde zakládat rodinu opravdu nechcete. Nakonec jsme se ovšem dozvěděli, že načtrnuté dějové linky postav byly pro hlavní detektivní linku pouze vedlejší, cíleně matoucí a sloužící "pouze" k dokreslení pochmurné atmosféry Pustiny. Z mého pohledu by tomu bohatě stačilo pět dílů (stejný problém mám s Rédlem) a tleskal bych tomu ve stoje jako ostatní uživatelé okolo. Samotný konec mi přišel ucházející a poměrně překvapivý. Logicky vysvětlen a motivací viníka opodstatněn, ač na můj vkus poměrně stručně a Raineruv výslech mohl být klidně delší. Kdyby bylo v seriálu ukázáno, jak k tomu došlo a co byla ztracená dívka přesně zač, vůbec bych se nezlobil. I tak je to ale super český počin a je velká škoda, že takovych projektů vzníká pomálu. 9/10
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Netflix si plácl s asiaty a nabídl nám nekompromisní řežničinu ve stylu dětských her. Nejvíce ze všeho mě upoutaly výborné kulisy a skvělé pohrání si s audiovizuálem a kostýmy (stráže!). Co na tom, že seriálu v poslední epizodě spadně řetež, šlechta s maskami byla total cringe a finále je spíše nepotřebným dovětkem než údernou tečkou, když jsem se jinak skvěle bavil. 8/10
Posledný denníček (1)
ahoj
Karlík a továrna na čokoládu
Mandragora